今期熱播

【男孩子的玩意】揸車砌車跳彈床

澳門點止睇Hello Kitty?男仔都有好去處㗎!好似呢間室內遊樂場咁,涼住冷氣玩車仔、跳彈床,仲有VR揸車體驗,最吸引係收費唔貴嘛!

【毛公仔世界part 2】咪掛住睇公仔唔記得醫肚呀

早排小編介紹咗澳門嘅「Our Sanrio Times」展覽,好多朋友都好有興趣,梗係啦,一次過睇晒咁多隻公仔喎!不過齋睇好肚餓㗎嘛⋯⋯唔怕,睇完展覽行返出嚟,成條東洋美食街任你食!

【毛公仔世界】擁抱你最愛的Sanrio Friends

一班由細陪到我哋大嘅Sanrio朋友去晒澳門開party,連埋Hello Kitty、大口仔、布甸狗等等,唔講都唔知佢哋已經有400個朋友咁多,一次過去晒新濠影匯,呢鋪仲唔一次過捉晒佢哋嚟影餐飽?

【終於等到】大人細路都啱玩

等到頸都長埋嘅香港動漫電玩節終於開鑼,今年大會更首設「兒童玩具節」,入面除咗有吹氣跳跳池之外,仲有好多啱晒大人細路嘅玩意同埋精品,趁暑假有時間,買一張飛入晒三個場啦!

第五屆「蔬食文化節」

志蓮淨苑與荷里活廣場再度攜手舉辦第五屆「蔬食文化節」,活動於今天起(7月27日)至7月31日在商場中庭設三大健康蔬素「食、買、玩」體驗專區,將「點只食素咁簡單」推廣至年輕一代...

【手快有手慢無】薯片新口味

無論你係唔係薯片迷,以下嘅消息千祈唔好錯過!卡樂B新出咗香辣芝士和甜香菠蘿味薯片,唔使講咁多,一個字~好好味!睇埋內文即刻去買啦!

【東港城‧ 一田x熊本】真夏の花火大会

東港城逾5000呎KUMAMON花火大會遊樂園,10款全新盛夏造型首次亮。兩大互動專區加上七大特式場景同埋日式浴衣欣賞漫天花火,仲有多款獨家熊本熊精品俾大家選購 ! 大家仲唔快D走去東港城一齊參加啦 !!!

MamiTv 星級專訪 【逸寧與Isabel 】 第五集 (完)

Featuring // 陳逸寧

近年鏡頭前的Isabel總是給人「得得地」的輕佻形像。今集就讓我們看看陳逸寧似水細潤的深情一面.......

MamiTv 星級專訪 【逸寧與Isabel 】 第四集 (共五集)

Featuring // 陳逸寧

一如許多香港女性,Isabel陳逸寧都是一個家庭事業兼備的時代女性,繁重的工作下,Isabel坦言需要一些閨蜜減壓分憂,令自己可以走得更前........

MamiTv 星級專訪 【逸寧與Isabel 】 第三集 (共五集)

Featuring // 陳逸寧

回到現實生活,陳逸寧歸位母親的角色。揀校、親子關係、教育著重中文定英文?......同時下香港母親無兩樣,眉頭急皺,担憂盡現面上......

MamiTv 星級專訪 【逸寧與Isabel 】 第二集 (共五集)

Featuring // 陳逸寧

二零一七年算是Isabel豐收的一年,更意外地有機會參與音樂演出。兒子的出生功不可沒,令Isabel努力做好每一件事,因為Isable認為作為母親要做一個好榜樣.......

MamiTv 星級專訪 【逸寧與Isabel 】 第一集 (共五集)

Featuring // 陳逸寧

陳逸寧Isabel Chan原來不知不覺入行己十八年,零七年意興闌珊轉行保險。二零一零年一次偶然機會參演「志明與春嬌」,演活楊千嬅閨蜜,反而創出其演藝生涯的另一高峰......

【影相啦!】LINE FRIENDS MEETING

成班好可愛嘅LINE FRIENDS約埋一齊開party,想join佢哋開心玩返轉,係時候啦!CONY化身DJ,BROWN開理髮店,仲有LINE FRIENDS嘅夢幻電影院,仲唔過去同佢哋一齊癲返轉?

【生吞兔仔】將原隻Miffy吞落肚

人見人愛嘅Miffy,有無諗過可以食落肚?小編以前都無諗過原來可以!!

點心代表由今日(14/7)開始賣Miffy點心,想一啖吞咗Miffy落肚又得,想切開佢慢慢由耳仔開始食起又得,得咗!仲有廿幾款俾你揀,呢班Miffy今次走唔甩喇!

【妖怪麵糰製造所】登陸香港

今個暑假,《妖怪手錶》選中香港這個集合眾多《妖怪手錶》粉絲的地方,將於7月16日至9月3日在皇室堡帶來全港首個《妖怪手錶 噗尼噗尼》大型主題佈置【妖怪麵糰製造所】...

【咪掛住食】卡樂B首個樂園

卡樂B陪伴我哋咁多年,淨係識得食,有無曾幾何時想深入去探索一下呢舊薯仔呢?今個暑假,卡樂B嘅Jagabee去咗商場開party,有game玩,有禮品,仲有一個薯片博物館,等大家可以了解佢多啲啦!

【成就夢想】鍾唔鍾意畫畫都嚟玩吓啦!

畫畫可以啟發小朋友腦部。如果畫完畫仲可以同家長一齊互動吓,既可增進感情,又能帶更多知識俾小朋友,真係一舉幾得!中環ifc商場舉辦咗個互動數碼作品,結合數碼和藝術,將你和小朋友嘅作品放上大屏幕,成為大畫家!

Let’s Go Glamping 夏日花木遊蹤

新城市廣場今個炎夏將裡裡外外送你全港首次商場露營新體驗,貼心為山系文青打造【Let’s Go Glamping 夏日花木遊蹤】,讓妳零準備、零行裝、零難度,自由無負擔地走進花木漫天的露營世界...

【準備朝聖】Lego第二分店聽日開啦!

【準備朝聖】Lego第二分店聽日開啦!
香港第二間Lego專門店聽日開張啦!小編今日已率先同大家巡過鋪,不過你又知唔知頭500名市民會有限量版Lego送?老闆仲親口講你知第三間分店會開喺邊添?

【係英雄呀】咁大本漫畫嘅?

Marvel嘅粉絲,或者咁多位Super Hero嘅粉絲,天大喜訊呀!超級英雄漫畫、1:1嘅超級英雄,Iron Man仲會專登飛嚟香港同你合照添!呢個7月,打搞晒呢班超級英雄喇!

【親親海洋寶貝】摸得到的鯨魚

有無諗過,鯨魚、企鵝、海豚,你會有機會摸得到?唔止摸到,仲可以影低你同佢嘅接觸經過,留為紀念添!唔摸動物,不如揸水上電單車走轉西頁吖!

【掃貨啦】迪士尼成班朋友仔又去擺檔啦!

《反斗車王》又嚟啦,今次佢仲帶晒成班彼思系列嘅朋友仔一齊殺入商場,同我哋過一個好有速度感嘅暑假。

【新竇】熊本熊寄居旺角

人見人愛嘅熊本熊原來靜雞雞飛咗嚟旺角,佢仲會陪大家放暑假,留到8月31日先走呀!熊本熊今次嚟香港帶咗好多手信俾大家之餘,仲話唔介意大家試吓佢隻掌係咩味⋯⋯

「香港掂檔」夏日嘉年華

荔枝角 D2 Place有野食又有野玩!聯同多個品牌舉辦一連2個月嘅「香港掂檔」夏日嘉年華!將會星期六 (1/7) 於荔枝角長義街 封街舉辦街頭嘉年華,遊戲及飲食攤位多達40個!仲有記得去埋天台花園同 【大型潮語霓虹招牌 】比大家打卡影靚相!

【唔使吓吓坐飛機嘅】台灣牛肉麵快閃鑽石山

台灣呢個美食都市,離香港話近唔近,話遠又唔係。有時心思思想食碗台灣牛肉麵,坐飛機事少,幾個鐘先到埗事大嘛!喺呢個回歸週,大家可以去鑽石山食到正宗台灣牛肉麵啦!

【嚟食啦】Mon cher中環分店開咗啦!

成日心思思想過日本食嗰邊啲cake,而家唔使咁麻煩啦!皆因Mon cher喺中環都開咗分店,想食日本味嘅蛋糕,隨時都可以啦!Yeah!!

【齊來懷舊一番】世代同撈@元創方 Part2

睇完《世代同撈》part1,係咪好想知仲有咩鋪頭呢?廢話唔講,即刻去片啦!

【回歸周】微電影參透深港文化 最終回

夢想無分國界,不論在香港,在國內,人始終會有夢想。您,又曾為自己的夢想出發過嗎?微電影《聲夢》講述一班年青人追尋夢想的心路歷程,雖然受到多方面負面的打擊,不過為了實現夢想,還是拼了命去實踐⋯⋯讓《聲夢》的演員們和我們分享一下他們追夢的心路歷程。

海洋公園夏水禮2017

一年一度的夏日盛事海洋公園夏水禮由7月1日至8月27日舉行....

【齊來懷舊一番】世代同撈@元創方

幾時都係話舊嘅唔去,新嘅唔嚟。講就咁講啫,之但係喺夜蘭人靜嘅時候都總會想起舊時㗎嘛~趁呢幾日假期,一齊去懷舊吓哩!

【回歸周】微電影參透深港文化 第二章

夢想無分國界,不論在香港,在國內,人始終會有夢想。您,又曾為自己的夢想出發過嗎?微電影《聲夢》講述一班年青人追尋夢想的心路歷程,雖然受到多方面負面的打擊,不過為了實現夢想,還是拼了命去實踐⋯⋯讓《聲夢》的演員們和我們分享一下他們追夢的經過。

【回歸周】微電影參透深港文化

夢想無分國界,不論在香港,在國內,人始終會有夢想。您,又曾為自己的夢想出發過嗎?微電影《聲夢》講述一班年青人追尋夢想的心路歷程,雖然受到多方面負面的打擊,不過為了實現夢想,還是拼了命去實踐⋯⋯讓《聲夢》的導演、出品人和監製和我們分享一下。

荃新天地 X PLARAIL火車鐵道城

全港首個大型戶外PLARAIL鐵道裝置由7月1日至16日期間限定展出...

【Minions又嚟啦】成班友仔逃獄呀!

 為咗宣傳新戲《壞蛋獎門人3》,成班Minions著晒監犯衫去晒青衣城匿埋!今個暑假大家可以去呢度捉到晒佢哋,期間仲有遊戲玩,又有精品買!仲唔去捕獲成班壞蛋?

7仔 X Pixar 12款陶瓷碗

為隆重慶祝 Pixar 動畫三十週年,7-Eleven 將再次與 其攜手合作,於 6 月 28 日(星期三)獨家推出一套十二款 Pixar 之星陶瓷碗...

【返學啦】全新超大勁靚校舍曝光

唔少家長都為小朋友入邊間學校而頭痛,不過小編今日介紹俾大家嘅學校,真係十萬個放心。剛建成嘅墨爾文國際幼稚園,唔止地方大,仲有優質老師坐陣,一齊睇片知多啲啦!

【開餐喇喂】UberEATS老字號加盟造勢

家陣天氣咁熱,真係唔多想煮飯,不過出街食又要等位,落樓下又食嚟食去嗰幾間,想食吓老字號食店都係諗吓算喇⋯⋯由今日開始唔使灰啦!因為UberEATS新加盟咗四間老字號食店,想嘆正嘢?隨時網上order就得啦!

【新鋪速遞】壽司crossover雄仔

有無諗過壽司可以同雄仔扯上關係?無錯,係雄仔,唔係熊仔!因為元氣壽司最新一間期間限定鋪就同日本人氣插畫家長場雄crossover,令食客可以邊睇雄仔畫嘅公仔邊食壽司!食滿指定金額仲有禮物送過俾你添!

四大街頭霸王主角 強勢駕臨

Street Fighter武林大會 為《Mikiki x Street Fighter熱爆30年》揭開序幕,於6月24及25日 Street Fighter見面會...

變形金剛終極現身屯門市廣場

由6月22日至8月30日屯門市廣場將與荷里活重頭巨片「變形金剛:終極戰士」合作,聯手打造「變形金剛終極現身屯門市廣場」....

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第六集(共六集)

Featuring // 蕭定一

蕭定一坦言自第一個女兒的出生改變了他的一生,小編多年的採訪的生涯亦見證著蕭定一先生因家庭,變得穩重、世故、溫柔,父親的角色確實魔力萬分! 這番對三個子女的「真情對話」,言輕情重.....

【飲飲食食】勁生猛海鮮空降紅磡

幾時都話新鮮食物最好食。講到食海鮮就更加啦!有見及此,縱橫日本美食界的May姐蔡紹霞在紅磡開設『九號水產』,您哋有口福囉!

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第五集(共六集)

家庭對阿一人生帶來極大轉變,短短數年間,上天為他帶來一個女兒與一對孖仔。阿一笑言過程太快,有些招架不來。對一對兒子及女兒的教導,阿一又有不同的教導方式...........

「Marvel 夏日超級英雄」強勢登陸香港迪士尼樂園度假區

香港迪士尼將陸續推出更多Marvel主題項目,打造樂園成為超級英雄的亞洲作戰基地,延續這股Marvel熱潮!充滿正義感及勇氣十足的賓客可由6月14日起至9月3日,參與全新「Marvel夏日超級英雄」主題活動,加入超級英雄行列!

LEGO ®x 太古城中心《Cities of Wonders》暑期企劃

由即日起至7月16日,LEGO ®與太古城中心呈獻《Cities of Wonders》,一座由LEGO®砌成的都市,由小朋友全權話事,讓小朋友化身「Happiness Builder–快樂建築師」,運用創意,拼砌出「你」想都市!

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第四集(共六集)

Featuring // 蕭定一

當上了集團主席,想必是會更繁忙易忽略家庭。但阿一卻堅持平衡,一定要把時間留給子女,每天限自己工作十小時,員工太夜找他,會給他駡。阿一形容自己是「變態」的老闆.......

 

蜘蛛俠殺落旺角強勢回歸

《蜘蛛俠:強勢回歸》下個月就上畫,嚟緊一定會掀起一場蜘蛛潮!唔想咁out?即刻介紹您落旺角搵1:1蜘蛛俠雕像,再影張全景相證明知同蜘蛛俠嚟咗個大對決,仲買埋最新蜘蛛俠精品,呢鋪最潮仲唔係您?

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第三集(共六集)

Featuring // 蕭定一

世界飛快在變,阿一認為以前香港是走在時代之前,但現今卻總是慢人一步。互聯網盛行,香港仍未有自家具規模的VOD(Video on demand)平台,實在可惜,故此HMVVOD便應運以生........

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第二集(共六集)

Featuring // 蕭定一

對阿一來講,外間人可能覺得佢野心勃勃。但其實做生意,就佢而言是痛苦的,收購HMV亦是機緣巧合的事。他最希望公司上了軌道後,他能重拾「創作」的本行.....

MamiTv 星級專訪-【定要做阿「一」蕭定一】第一集(共六集)

Featuring // 蕭定一

蕭定一,電影製作公司東主,香港上市公司HMV數碼中國集團主席。多年事業主要集中在娛樂圈,對事業的熱誠度來自對電影的熱情,喜愛創作,喜愛宣傳。談到創作,阿一坦然父親自幼的教誨,留下好的框架予他.........