星期一

【潮媽的本草綱目】對抗肺炎你要知(送禮升級)

肺炎疫情下坊間就有好多可以強身健體💥對抗肺炎🦠嘅湯水,不如又聽吓醫師教教大家飲食上有咩要注意喇💡!

【潮媽的本草綱目】清胎毒大小事知多啲(送禮升級)

去到懷孕後期就要清胎毒🤰🏻!不過清胎毒都要分外小心💥,最好就問吓中醫師先喇!而今集送禮將會升級‼️,有興趣嘅朋友唔好錯過✨〜

【潮媽的本草綱目】小孩感冒久咳好難好?

小朋友成日感冒🤧同咳點算好🤒?識得分寒咳同熱咳都好重要㗎!一齊聽聽彭醫師點拆解喇~👀

【潮媽的本草綱目】孩子可以喝涼茶服用中藥嗎?

小朋友好熱氣啊🔥!又生飛滋又便秘💥?可唔可以飲涼荼下一下火啊☕️?今集彭醫師同大家傾吓小朋友究竟可唔可以飲涼茶~

【潮媽的本草綱目】產後媽媽失眠的問題

明明好攰!😫但係訓唔到嘅感覺真係好令人煩燥!🤯今集又聽聽彭醫師有咩建議俾咁多位媽媽喇!🖍

【潮媽的本草綱目】產後如何減重消水腫?

懷孕嘅時候想俾最好嘅營養BB👶🏻,產後要餵奶🍼又唔可以食少啲減肥🍼!呢個時候應該點樣減重消水腫呢??🧐

【潮媽的本草綱目】產後母乳不足怎算好?

母乳媽媽最關心的問題就係上奶🍼,有時上唔到奶真係會好灰心㗎😥!聽下彭醫師有咩好提議喇!📝

【潮媽的本草綱目】坐月媽媽情緒不穩睡不好?

準媽媽生完BB喺坐月嘅時候🤱🏻,要面對唔同方面嘅不適💦,所以情緒波動有機會比較大!想知有咩法子可以令到情緒舒緩啲,就要留意啦!💪🏻

【情緒鑰匙ART I DO】第八集

喺上一集美國註冊藝術治療師 Miss Grace就同僑僑一齊整咗自家製嘅黏土,今次就會一齊嚟玩黏土!!

【情緒鑰匙ART I DO】第七集

今年嘅暑假,小朋友就淨係可以留屋企玩,咁就不如試下跟住美國註冊藝術治療師 Miss Grace同僑僑,一齊利用屋企就搵到嘅材料自製黏土玩!

【情緒鑰匙ART I DO】第六集

上一集僑僑就同美國註冊藝術治療師 Miss Grace用環保物料整好雨聲筒,咁到底點樣利用雨聲筒嚟引導小朋友表達自己嘅情緒呢?今集就嚟睇下Miss Grace 同僑僑會點樣透過雨聲筒表達自己嘅情緒啦!

【情緒鑰匙ART I DO】第五集

小朋友怎樣表達自己的情緒?今集由美國註冊藝術治療師Miss Grace和僑僑一齊用環保物料做一個雨聲筒,用聲音來幫助到小朋友表達自己的情緒。

【情緒鑰匙ART I DO】第四集

想知道孩子平日有沒有左耳入右耳出?今集由美國註冊藝術治療師Miss 海琳和Hailey玩手偶,示範父母和孩子進行親子手偶創作時抱持的態度,讓他們能在天馬行空中表現現實學到的東西。

 

【情緒鑰匙ART I DO】第三集

怎樣在百忙之中給予孩子創作空間?承接上一集的繪本共讀後,今集繼續由美國註冊藝術治療師 Miss 海琳與Hailey一起做作家,創作自己的故事。而當中,從兒童心理和生理成長,與爸爸媽媽分享如何教導在有限時間讓孩子擁有無限創作空間。

 

【情緒鑰匙ART I DO】第二集

孩子重複要說同一個故事,家長可以抱甚麼態度?當中又孩子讓孩子建立甚麼的能力?今集由美國註冊藝術治療師 Miss 海琳透過示範藉繪本說故事,讓孩子學習聆聽和分享感受,也從藝術治療角度,解釋重複說故事的當中的好處以及繪本需要的秘訣。

 

【情緒鑰匙ART I DO】第一集

由兩名美國註冊治療師 Miss 海琳和Miss Grace透過藝術創作這個媒材講述從親子藝術創作中如何疏導孩子的情緒,增加親子正向互動。同時會透露以治療師角度家長可以抱持甚麼樣的態度讓孩子學習自主,自我發掘自己的能力。治療師更加入環保意念,推動綠化心靈的親子藝術創作活動。以及預告一連八集的節目內容。

【徐心講醫D 】第七集 復課後遇上社交上問題

早前小朋友停學已停了好幾個月,現在已陸陸續續復課但有機會遇上社交上問題,家長可以怎樣幫助小朋友建立返社交問題?

【徐心講醫D 】第六集 受感染後康後會有後遺症

疫症期間 (新冠狀病毒)有不少小朋友受到感染,康復後會可有後遺症?

【徐心講醫D 】第五集 蚊同昆蟲會傳染病毒

現時新冠狀病毒除了飛沫傳染外,蚊或其他昆蟲會否都可傳播這病毒?

【徐心講醫D 】第四集 怎樣選擇補充品比小朋友

在疫情時期間很多家長都會選擇不同補充品比小朋友,在這方面徐醫生有沒有貼士比大家?去怎樣選擇?怎樣的食量才是適中或過量?

【徐心講醫D 】第三集 教你分別鼻敏感及傷風症狀

小朋友已經開始復課,回家後不段打乞嗤發流鼻水,怎樣分別是鼻敏感或是傷風或受到感染?

【徐心講醫D 】第二集 怎樣增強小朋友抵抗力

小朋友準備開學,做家長怎樣增強小朋友抵抗力?

【徐心講醫D 】第一集

在這個疫情開始慢慢減退,小朋友又準備開學,做家長怎樣去預防這個疫情,返學期間會否受到感染呢?