理財投資

【理財第一步】齊參理財KOL新星選拔戰

中銀香港一直致力拓展年輕客群,推出理財#YouTalk吧!理財KOL新星選拔戰,招募一眾理財及投資達人,融合創意和理財知識,參與短片創作,在社交媒體平台曝光及互動的樂趣,分享他們在理財和投資路上的小心得。

【 #英國律師大問答 】創業法律須知 (第二集)

今集蔡律師會講創業上有咩法律上嘅事項要注意,所以打算做老闆,又或者想做打工仔嘅你都要留意喎,因為老闆要做嘅事項係直接影響打工仔架嘛,雙方都要睇清楚記清楚,咁就萬無一失啦!

【 #深入倫敦衣食住 】資深倫敦房屋中介Elly(第一集)

倫敦嘅樓價、生活費比其他城市貴就係人都知!但大家有無諗過,倫敦其實係一個搵錢亦相對容易嘅地方呢?

【 #英國律師大問答 】英國樓宇買賣篇(第一集)

為咗令大家得到更多真實資訊,今次我哋搵嚟英國曼徹斯特嘅華人律師Swee Ghai(蔡律師),同我哋解答近期最多人問嘅法律問題!

優質兒童理財教育 從家庭做起

為子女及早提供財務訓練,提升他們的財務智商(FQ)已是現今的大趨勢。

理財教育要以身作則

「言教不如身教」的教育理論,今時今日已經廣泛應用,特別在理財教育方面,這點尤為重要。小朋友的心思就如同一張白紙,在子女眼中看到父母的每一項消費行為及其對金錢的概念,將會慢慢成為他們理財觀念的一部份。

從小培養良好理財觀念

身處香港這個高度物質化城市,理財的重要性與日俱增,不論是成年人抑或小朋友,也應該對這方面有一定的認識。無奈不少家長覺得金錢問題,應留待孩子長大才慢慢解決,有些甚至抱住「講錢失感情」、「錢夠用就算」的觀念,認為小朋友毋須急於學習理財!其實,這種想法大錯特錯。