每周好去處

 

【暑假活動】親子必去AIA盛夏摩天輪

今日起至9月12日於摩天輪和AIA Vitality公園舉行「盛夏摩天輪」,有攤位遊戲、家庭機動遊戲及超過20個巨型打卡!

【暑假必玩】MegaBox叢林主題室內Wargame

親子放電好推介!E Cube Club全新玩樂場地「智遊天地訓練營」,舉辦叢林激光戰!

【暑假好活動】全港首個親子賽車互動體驗館

踏入暑假小朋友就最開心可以名正言順玩個夠,但作為家長又想趁機會比小朋友學習一下。而家有個好機會可以同時放電之餘又以STEAM學習體驗和活動。

【#期間限定】消費卷Staycation自肥推介

大家staycation係為左咩先揀呢?小編集合了你們的預訂關鍵因素的酒店推介給大家!

【暑假推介】Donut Playhouse暑假親子活動

暑假又有好介紹!K11 MUSEA同 D‧PARK 愉景新城有個DONUT SUMMER MEMORIES OF LOVE活動,可以收集印仔贏禮物!終極禮物仲可以staycation!

【親子暑假】挪亞方舟恐龍主題客房

挪亞方舟酒店全新恐龍歷險世界主題客房,啱哂同囝囝一齊去!

【暑假活動】圓DUMDUR貨櫃自肥打卡位

本地插畫「圓DUM DUR」的貨櫃打卡點登陸長沙灣麗閣商場!並​​舉辦一連串的自肥活動!

【咖啡迷好去處】銅鑼灣咖啡生活節開鑼

對於愛飲咖啡嘅朋友來講一杯靚咖啡絕對可以滿足心靈。由即日起至8月1日希慎廣場1樓中庭化身成「咖啡主題市集」,帶來不同咖啡及咖啡精品……

【暑假打卡】懷舊荔園時光之旅

各位係咪好掛住以前荔園的時光呢?呢家去將軍澳就可以懷舊一下!仲有旋轉木馬的真品,加攤位遊戲再現,同1:64的還原荔園模型!

【暑假打卡】Sanrio男女超萌競技場

暑假已經開始了!如果不知道可以帶小朋友去邊度玩,我地有好推介!就是Sanrio的超萌競技場,分別於The ONE和皇室堡!

【暑假打卡】愛麗絲派對登陸元朗YOHO

《愛麗絲夢遊仙境》奇幻派對已經係YOHO開放了!除了室內打卡位,還有戶外紅心皇后花園!而且愛麗絲fans仲可以限定店shopping同換領限量版精品!

【#期間限定】狗狗藝術staycation

專給狗狗的staycation又嚟啦!今次更以藝術為主題,來個萌犬藝術之旅!同狗狗一起逛藝術展!

【親子推介】親子暑假PeppaPig黃金海岸夏日遊

小朋友至Like的Peppa Pig登陸黃金海岸!有四大打卡位外,更有staycation及仲夏海岸市集!

【暑假打卡】葵芳梳乎蛋帶你去旅行

暑假流流長,無得去旅行...就扮去旅行啦!除左staycation之外,葵芳新都會都有梳乎蛋帶你打卡去旅行!

【韓國國民卡通】LITTLE KAKAO FRIENDS首度襲港

韓國人氣卡通KAKAO FRIENDS經常以鬼馬又可愛嘅表情俘虜一眾粉絲,而今次更以可愛爆燈的LITTLE KAKAO FRIENDS首次來港,仲化身各式各樣點心造型融化各位粉絲。

【BROWN & FRIENDS】結伴同遊火熱東南亞

又飛喇!呢句可能係大家成日會講嘅說話。但今次到BROWN & FRIENDS 一班好友帶埋我地齊齊玩轉熱辣辣東南亞之旅。

【親子暑假】暑假昂坪360寶礦力運動祭

昂坪巿集將會動感變身為運動祭現場!還有6大以寶礦力大型日系打卡點!各位媽媽爸爸快啲帶小朋友去玩啦!

【全新推介】staycation仲可以試車?!

staycation都可以試車?! 呢樣嘢真好啱車迷!仲可以自駕到附近景點打卡!

【打卡推介】荷里活Pokémon夏日運動祭

暑假打卡系列!鑽石山荷里活廣場要舉辦Pokémon夏日運動祭,有3大萌爆打卡點之外,仲有寶可夢遊戲卡牌展同教學班!內文仲有更多活動,click入去睇下!

【#期間限定】太古城中心女神打卡點

太古有個勁女神勁仙氣嘅打卡點!掛滿七彩顏色絲帶仲會跟住風飄下飄下!真係好靚!

【暑假Go Green 】體驗歷奇之旅兼學習生態保育

一到暑假小朋友就想周圍走,但如果可以放電之餘又可學習會唔會係家長嘅選擇?今次「Go Green! 環保救地球」推廣活動將非洲叢林以另類方式呈現……

【#期間限定】打卡MOKO迪士尼公主巡禮

一次過同14位迪工尼公主女王影相?就要去MOKO的迪士尼公主巡禮!仲有期間限定店,有台灣同英國直送的精品!

【#期間限定】大埔千五呎都市花田農莊打卡位

暑假期間,大埔超級城有個1,500平方呎的都市花田農莊!仲有6大必玩打卡熱點!

【親子推介】4萬呎暑期市集嘉年華

暑假就到,小朋友可以大玩特玩啦!全港最大40,000呎暑期市集嘉年華《讓孩子玩》即將開放!仲有由小朋友Start Up的市集!

【小丸子變身最強聯「萌」】聯乘街霸角色3D造型全球首次登場

鬼馬嘅小丸子原來已經陪伴大家30年,為咗慶祝30週年嘅大日子,今次聯乘經典街霸角色換上一身格鬥造型萌爆登場登場。

【親子推介】新城市週末城の動植物公園

係城市都可以同大自然接觸?沙田新城市廣場就有城の動植物公園!仲有週末特設動植物工作坊同媽媽巿集!

【#期間限定】海港城日系美食藝術插圖

喜歡日本文化和美食,要去海港城美術館睇下啦!日本人氣美食藝術家Maomomiji首個海外展覽「美味しい每日」!

【LINE你遊歐陸】BROWN帶領夏日玩轉歐洲

放暑假大家係咪好想飛返轉影下相打個卡玩下呢?仲諗緊去邊玩? 唔洗諗喇 BROWN & FRIENDS決定今個暑假齊齊做導遊帶大家遊歐洲地標齊打卡!

【夏日推介】荃灣Pocky日系打卡預告推介

暑假又有地方比你地幫囝囡影好多相啦!荃灣廣場有個日系打卡位,以巨大Pocky和Pretz零食,俾大家影相影到手機無電!

【環保打卡】時代廣場8大互動綠色環保遊樂設施

於暑假期間,時代廣場有個It's Play Time!》創意植物遊樂園,擺放了8大互動綠色環保遊樂設施!而林德信及一間小學的學生都有份設計!不如聽下他們的心路歷程!又click入內文睇下工作坊詳情!

【全港首個商場】數碼運動度假「型」

全港首個商場Sportcation Hub,推出佔地 5,000平方呎的apm數碼運動度假「型」,星級Glamping戶外體驗,鼓勵全民多做運動,提升開心指數,增加正能量!!!

【不一樣的親子Staycation】體驗「恐龍歷險世界」主題客房

挪亞方舟度假酒店推出 全新「恐龍歷險世界」主題客房,猶如闖進侏羅紀的叢林場景!!

【全新預告】LEGO跨區6大1:25樂高城市

今個暑假,有六個商場都有LEGO跨區主題活動「LET’S EXPLORE LEGO CITY 樂遊城市 AT MTR MALLS」!睇下內文有邊6個商場啦!

【#暑假限定】暑假炳著旺角波鞋街節

今個夏季,學生最愛的波鞋都有波鞋街節!唔係只係買波鞋,係有得食買玩㗎!有波鞋彩繪、滑板表演,同工作坊s,啱晒一家人同年青人啊!

【放電好去處】 Pingu企鵝家族可愛登場

今年暑假Pingu攜手大樹先生的家,帶來屬於孩子們的一個涼爽爽的冰雪世界!

【出發喇】BROWN & FRIENDS與你遊大阪、京都!

由7月13日起至9月5日起程,一眾BROWN & FRIENDS已穿上吸晴的傳統和風造型與你遊大阪、京都!

【打卡推介】MegaBox迪士尼超大型打卡點

MegaBox係呢個暑假有個超大型迪士尼主題裝置,有齊6大打卡位同5大迪士尼角色加Marve珍藏模型展啊!大家仲可以去期間限定掃貨啊!

【親子推介】廣彩瓷器繪製工作坊

黃大仙中心舉辦「瓷.茶.道」展覽,可以一次過睇哂40 年代至今彩瓷茶具!而且仲有廣彩瓷器繪製工作坊,親子推介!

【全新推介】首個市中心海洋體驗館登陸荃灣!

全港首個建於市中心的海洋體驗館,浩海立方 • 探游館終於要於荃灣西Plaza 88登陸啦!

【親子推介】港島香格里拉親子夏令營

暑假當然要參加一下camp啦!不過很多camp都只可以小朋友參加,而港島香格里拉酒店就推岀了親子夏令營!4日3夜讓一家可以有戶外歷奇活動!

【全新預告】Sanrio登陸THEONE同皇室堡!

Sanrio粉絲注意!Sanrio總動員即將登陸THE ONE同皇室堡!仲會有男女分組添啊!有9大競技打卡熱點比大家影相!

【親子推介】海洋公園全新兒童探索世界

海洋公園打造一個全新專屬小朋友的探索世界!邊玩邊學習!仲有港人限定夏日入場證,可以係成個暑假無限次入海洋公園!

【彼思動畫35年】首個Pixar Fest活動即日登場

彼思動畫不經不覺已經陪伴大家35個年頭,製作出多部精彩動畫。為慶祝彼思動畫 35 周年及最新電影《盛夏友晴天》上映,海港城與迪士尼及彼思再度合作, 即日起至8月15日攜手舉辦香港首個Pixar Fest……

【全新表現】迪士尼15周年壓軸登場

迪士尼15周年帶嚟全新《迪士尼尋夢奇緣》激勵大家勇敢尋夢之外,還有會噴水「Pixar水花大街派對」啊!而且酒店仲有DIY工作坊同一系列全新活動,啱哂一家大細的週末活動!

【親子暑假】PMQ逾70本世界繪本展

繪本是現今家長的救星!好多時都在睡前故事救一命!而7月有個繪本展於PMQ元創方舉辦!超過701本世界繪本,到時為睡前故事找靈感也不錯喔!

【#期間限定】Pokémon夏日運動祭登陸荷里活廣場

Pokémon粉絲留意!荷里活廣場嚟緊有個Pokémon夏日運動祭!不單止有3大Pokémon打卡位,更有遊戲體驗區同商品店!不要錯過啦!

【暑假推介】元朗YOHO愛麗絲十大打卡位

哇!呢個真係好靚!《愛麗絲夢遊仙境》奇幻派對係元朗YOHO MALL登陸!仲有十大卡位!

【暑假推介】放電運動電競挑戰站

暑假推介!小朋友放電之餘又可以運動!MOSTown 新港城中心的運動電競挑戰站就啱哂!

【暑假親子】屁屁偵探特展登陸將軍澳

就嚟放暑假!屁屁偵探都登陸了香港!媽媽們快啲帶埋小朋友一齊去破案啦!屁屁偵探需要小幫手啊!想知更多就睇内文啦!